Mi köze a rajztanulásnak a nyelvtanuláshoz?


Tudtad, hogy ha a jobb agyféltekédet stimulálod a rég megtanult szavakat, kifejezéseket is könnyen előhívhatod?

Tudod-e, hogy mire használjuk a jobb és bal agyféltekénket?

A bal agyfélteke felelős a nyelvért, a beszédért, ő analizál, elemez, pragmatikus, gyakorlatias, logikus, szétszed, összerak.
A bal felelős az időérzékért, vele szervezed meg a projekteket, tervezed a jövődet, vele gondolkodsz.

A jobb agyfélteke az időtlen, játékos, kreatív része az agyunknak, felelős a művészetekért /rajzolás, festészet, színészet, előadás mód, innováció/.
Itt születnek a nagy ötletek, melyeket a bal agyfélteke megvalósít.
Ő felel a zenéért, ritmusért, táncért, itt helyezkedik el a szépérzékünk.
Az információ is itt tárolódik.
A jobb agyfélteke az éléskamra, ahonnét előveszed a nyáron eltett gyümölcsöt, de nálad van-e az éléskamra kulcsa?


4 évvel ezelőtt hallottam először a jobb agyféltekés rajztanfolyamról. Rajzolni mindig is szerettem és azt hittem, tudok is. Amikor beiratkoztam Tasi Klára jobb agyféltekés rajzolás tanfolyamára, sok jót hallottam róla, mert többet ígért, mint egy rajztanfolyam. Még a kolléganőmet is beírattam, aki nem rajzolt egy pálcika embernél többet. A 4. napot élethű portré rajzolásával zártuk, de képzeljétek el, hogy a csoportban mindenkinek élethű portré sikeredett!

Az óriási sikerélményen kívül rengeteget tanultam önmagamról. A kolléganőm erősségeit is felismertem és azóta főleg olyan feladatokkal bízom meg, ami a személyiségének a legmegfelelőbb. Ezért a mai napig boldog munkatársam.

Szóval, ki akarja még fejleszteni a kreativitását, önismeretét, önbizalmát és rajzkészségét egyben?

Adj magadnak 4 napot és a tanfolyam végére KÉPes leszel élethű portré rajzolására.

A garancia 100 %-os!

Bővebb információért kattints a honlapunkra: www.londonstyle.hu

A tanfolyamot a legjobb szívvel ajánlom minden korosztálynak, 14-99 éves korig.

P.S.: A tanítás alatt megfigyeltem, amikor rajzolunk az órán sokkal kommunikatívabbak a hallgatóim, és a régi szókincs hamarabb aktiválódik. A jobb agyfélteke aktív használatával megszűnik a tér és idő, nincs stressz és frusztráció.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések